''Pasaule ir pārak brīnumaina, lai par to klusētu.'' /A. Grīvniece/

Saturday 6 June 2015

Dikāna blakusefekti

Tieši 4 mēneši uz diētas. Līdz šim brīdim neesmu jutusi blakusefektus, ar kuriem saskārušās citas tievētājas, bet pēdējā laikā jūtu enerģijas trūkumu, kurā vainoju pārslodzi darbā un mācībās. Esmu nonākusi dilemmas priekšā: resnas kājas vai A izmēra krūtis. Tieši krūšu ''pazušanu'' kolēģes un kolēģi pamanīja kā pirmo blakusefektu. Tikai šodien kolēģi pamanīja, ka šo mēnešu laikā esmu notievējusi. Un pati diezgan sāpīgi pamanīju, ka mana darba uniforma kļuvusi vienu izmēru par lielu (strauji kustoties un liecoties, forma sagriezās ar kabatu uz priekšu. Pildspalva iedūrās tieši zem ribām. F**k!)
Vakarā, pēc darba, ieskatījos spogulī. Man zem acīm ir zili riņķi. Kaut kas jauns.
Esmu pamanījusi, ka citu tievētāju stāsti beidzas apmēram šeit, svara nostiprināšanas fāzē. Tiešām visām viss ir tik slikti? Vai uznāk apnikums? Zinu kādu, kas diētu beidza, jo vēlamais svars sasniegts un nav jēgas turpināt. Bet jāturpina. 10 dienas par katru zaudēto kilogramu. Manā gadījumā -8kg, tātad 80 dienas 3. fāzē.
Ja es agrāk dienu nevarēju iedomāties bez maizes, tad tagad man grūtības sagādā tieši obligātās 2 maizes šķēles. Es nevaru un negribu! Meitas mani pierunāja meiteņu vakaram ar picu. Mierināju sevi ar domu, ka tā ir tikai baltmaize ar sieru un desu.


Ar pavisam tīru sirdsapziņu varu teikt, ka neesmu diētas laikā mānījusies ar auzu klijām, galetēm. Man garšo. Arī meitas tās ēd, dalos ar kolēģēm. Un ja jamaikietēm garšo, tad zinu, ka tās man izdodas perfektas. Vienīgi angļi rauc degunus, bet saka, ka izskatās veselīgi. Pagaršot gan neviens anglis vēl nav uzdrošinājies, jo tās nav varītas eļļā un apbērtas ar sāli.

Dikāna auzu kliju galetes esmu apgreidojusi. Arī viss cepšanas proces ir vienkāršots līdz pēdējam. Kur nu vēl elementārāk.

Auzu kliju galetes
3 dienām

9 ĒK auzu klijas
3 olas
250 g biezpiens (apmēram)
Pārējais pēc garastavokļa
Godži ogas (dienas deva 10-45g)
Čia sēklas (dienas deva ne vairāk kā 1-2 ĒK)
Linsēklas
Saulespuķu sēklas

Gatavošanas instrukcija для особо тупых (tādiem, kuriem lēnāk pielec) ar visām bildēm, jo izmēģināju jauno telefonu.


Viss kārtīgi jāsamaisa. Labi noder lētais darbaspēks - bērni.

Vienmērīgi masa jāizklāj karstumizturīgā traukā

15 min cepeškrāsnī un gatavs!

Elementāri!

P.S Man salst! Darbā citi sūdzas par nenormālo karstumu, bet es drebinos.

No comments:

Post a Comment