''Pasaule ir pārak brīnumaina, lai par to klusētu.'' /A. Grīvniece/

Saturday 13 June 2015

Sociālantropoloģisks pētījums. Angļu pabā

Laulības uzlabo vīriešu veselību, taču sieviešu fizisko un emocionālo labklājību ne laulības, ne šķiršanās īpaši neiespaido, secinājuši britu pētnieki. Tā šodien lasu TVNET.
Tad kāpēc tieši mums, sievietēm, tik ļoti vajag apprecēties? Un tūlīt, par katru cenu. Un tikai mums zināma tā robežlīnija attiecībās, kuru pārkāpjot var droši teikt: ilgāk gaidīt nav vērts. Visi mājieni, strīdi (it sevišķi vērojot kā visas draudzenes viena pēc otras iespīlējas TAJĀ baltajā kleitā) bildinājumu gaidot bijuši veltīgi.
Man šodien kaut kādas jocīgas pārdomas par vīriešiem, laulībām... Laikam, vakarnakts iespaidā. Iepazinos ar 33-46 gadīgu draugu pulciņu. Tipiski angļi piektdienas vakarā. Visi kā viens centās ieskaidrot, ka ir brīvi, neprecēti, bet ar bērniem pūrā. Jā, viņu sievām noteikti ir ''palaimējies'' ar vīriem. ''Man nepatīk britu sievietes, jo viņas ir neinteliģentas, nekoptas, resnas un garlaicīgas!'' Tad, pie velna, kāpēc tu esi tieši ar tādu precēts? Vai laulībā laimīgs vīrietis centīsies piedzirdīt svešinieces un ik pa laikam bārstīs googlē tulkotus komplimentus: "Jums ir krāšņs" WTF? :D
Visi laulībā nelaimīgie vīrieši ir tik vāji, ar varu piespiesti precēties? Vai viņas kāzu naktī pārvēršas kā Šreka Fiona?

P.S Bet es joprojām naivi ticu, ka man būs otra iespēja uzvilkt TO kleitu. :)

Rīta selfijs vakarnakts cīņu biedrenei ar tekstu: "Ar mani viss kārtībā, bet nekad, nekad vairs nedzeršu!''
DZERT IR SLIKTI!

No comments:

Post a Comment